tisdag 5 februari 2013

Besviken...

Kort besviket inlägg.

Förstår inte riktigt. Jag väger lika mycket nu som när jag började, jag känner mig inte smalare, snyggare eller starkare. På 1 vecka har jag gått ner lika mycket som ett toabesök skulle göra för vem som helst.
Varför fungerar inte den här kosten på mig när den fungerar på andra?

Tänker ta en diskussion med min PT imorgon och se vad han har för smarta svar.
Någon som har en idé?
Hur kan det komma sig att en kost helt utan socker och i onödiga kolhydrater ger exakt samma kroppsförutsättningar som goda bullar, lösgodis och nachos? Svara på den om ni kan!

Tänkte inte sluta om ni trodde det men jag är skeptisk idag...
Trots svårigheter och frestelser så väljer jag den högra måltiden även idag:)

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar