torsdag 31 januari 2013

Siffror - feta siffror...

Lovade er siffror och nu sitter jag på jobbet med dessa kalla fakta stirrandes mig i ansiktet...

Vanlig vågvikt: 65,5 (vilket är helt ok efter en veckas maniskt ätande i USA;))
Fettprocent: 23,4            Mål: under 20% helst 18%
Lean Body Mass: 50,8   Mål: öka med 2 kg
Love handles: 29,8!       Mål: 22
Mage: 32,5:(                  Mål: 22
Baksida lår: 29               Mål: 24-25

Kalla fakta som är svåra att bortse ifrån. Mitt egna lilla mål när det gäller vikten - som egentligen inte är det primära, är att väga 62 kg.
jag kan se att det kommer att bli svårt då målet är att även öka i muskelmassa - ganska mycket.

Jag bör få i mig runt 130g protein per dag vilket i kött betyder ca 350g kött/ dag... Det är svårt. Jag blir dels väldigt mätt och dels är det oerhört svårt att få i sig en kycklingfilé eller köttbit på morgonen.

Dagens frukost intogs i bilen och såg ut så här.
Nötfärs, Avocado, Sallad och olivolja - mums!

Eftersom vi bor på annan ort på helgerna och inte lika lätt kan ta oss till ett gym så därför har jag idag beställt  lite träningsredskap. En ordentlig viktstång så att jag kan göra fler av de övningar vi gör på gymmet. Ångrar lite att jag sålde min boxningssäck på loppis i somras... hade behövt den nu.

Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar