måndag 4 mars 2013

Jag kommer fasen inte ur min svacka...

Så kliver vi in i ännu en vecka full av nötfärs, avocado, styrketräning och halkande på glansis.
Visst, solen skiner och det är aningen varmare i luften men isen smälter inte fort nog! Det är förenat med livsfara att ge sig ut på en promenad eller löptur samtidigt som det sliter extremt på dubbarna med barmark för att inte glömma hur obekvämt det är att springa med dubbar på asfalt...

Samtidigt är det härligt att springa med solen i ansiktet och känna värmen - heja solen!!!

Min motivationssvacka är kvar, värre än någonsin... Så istället för att gå och tänka på allt gott jag vill stoppa i mig så har jag fokuserat på att samla ihop vårens olika projekt på min Pinterest.
Projekt som står på listan:

  • En utdragbar smal hylla till köket
  • Ett trädäck på framsidan till matbordet
  • Ett trädäck utanför sovrummet med två sköna fåtöljer
  • Hängande plantering på boden:)
  • Måla boden
  • Fixa belysningen i trädgården
  • Måla trädäcket på baksidan i grått eller vitt..
Här kommer några bilder så att ni förstår vad jag menar. Vi börjar med hyllan till köket. Vi har lite kaos i lådorna. Köket är inte byggt för att vara mycket mer än ett semesterkök så det saknas ett utrymme för konserver mm. Hittade den perfekta lösningen på nätet i helgen och måste bara testa!
Vi har ett perfekt utrymme mellan kylskåpet och väggen!

Trädäcket på framsidan får jag återkomma till men stolarna som ska stå utanför sovrummet ser ut ungefär såhär.
Borde inte vara allt för svårt att få ihop... eller?

Hängande plantering på boden....
Tänk dig att flaskorna är vita eller åtminstone enfärgade med enfärgade korkar. Fyllda av olika kökskryddor. Känner på mig att det blir en total succé eller en total flopp....

Våren är snart här så då får vi se vilka av projekten som håller hela vägen, jag återkommer.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar